mandag 13. april 2009

Påska 2009 i bilder

Nå er påskeferien snart over. Nå har jeg hvert uten internett en god stund, det er litt uvant. Jeg har tilbrakt påska på hytta vår, mitt paradis. Den ligger på Averøya, på Sandøya. Her kommer min påske i bilder:
Bursdag til Sol (til venstre), Silje til høyre på fredag og jobb på lørdag

Ann- Kristin og Ingeborg

Bursdag til Stig Erlend i Bådalen på lørdag



Kake med lys. Det er jo tross alt 18 års- bursdag.
Kaken laget av Andras (midten) og Øyvind (høyre)




Torstein leker med flammer

Kortspill må være med

Joakim sjøsatte båten denne dagen. Så etter Bursdag i Bådalen ble det en liten båttur. Det var altfor mørkt, altfor seint midt i aprli.

Ingeborg i stordress


Jippi! årets første båttur
Den ble nokså kort, men det var veldig gøy. Vi så slike selvlysende "ting" i vannet bak båten. Det var ganske så kult faktisk. Alldri sett sånn før. hmm... kanskje fordi det ikke er såå vanlig å kjøre båt når det er så mørkt ute.


Båtturen på søndag var litt mer vellykket. Dette bildet er fra Kvitholmen. Jeg vil gifte meg her. HAHA


Synn at ingen vill være fyrbøtere mer! Se hvor koselig det er her da

2 kommentarer:

Benedicte sa...

ajajaj hva roligt! så fine bilde, ser ut som du he kost d!:)

ja, vi kan gifte oss der, det såg fint ut!

Marthe sa...

Jepp;)