tirsdag 12. april 2011

Arriving NYC

Det forste jeg saa naar flyet naadde bakken var en STOR gul og blaa IKEA-bygning. Ironisk nok.

Etter litt venting for passkontroll, en forferdelig starbucks/latt'e og litt venting paa the "super shuttle" var jeg endelig paa veig fra Newark airport til Manhatten. Det var egentlig en opplevelse i seg selv aa bare kjore paa New Jersey-siden aa se over til Manhatten. Aa plutselig vere der man ser paa film.

Turen med "super shuttle" forte med seg en midtown sightsing, fordi det var noen som skulle dit. Det tok en time fra flyplassen ot hit jeg naa bor, noe som var veldig lite. Vi var heldige med trafikken!

Vel framme i Harlem, fant jeg fram til leiligheten. Jentene jeg bor hos er bare helt fantastiske! Jeg foler meg saa hjemme her, at jeg (mens vi satt aa saa paa TV) plutselig kommenterte noe paa norsk. Midt i setningen gikk det opp for meg at jeg snakket norsk, og det ble ganske morsomt. Det var veldig godt med den superbillige "chinees-food" vi spiste, jeg spiste halvparten og var saa mett at jeg ikke klarte mer.

Naar alt dette er sagt, vill jeg bare si en ting til: hjemme i molde er klokken naa 03.08. Det vill si at jeg har vert vaaken siden 05.03 til (naa) 03.08. Her er klokka bare 21.08. Gesp!

zzzZZzzZZzzZZzzzz

I morgen gaar jeg i New York's gater! wihiiii!

2 kommentarer:

John Gudmund sa...

koooosli :D E foreslår at du held d t å snakke engelsk i starten :)

Unknown sa...

Enig med Jon Gudmund! Ellers så vet jeg av erfaring av at man kommer langt med kroppsspråk også!