søndag 24. april 2011

Leaving San Francisco



Natten for jeg dro fra San Francisco sov jeg ikke i det hele tatt. Kunne jo ikke sove bort de siste timene mine der. Det var veldig goy aa bo paa USA Hostel. Mange flotte mennesker aa mote og det var mye som skjedde.

Det var ett mareritt aa komme til flyplassen klokka halv seks paa morgenen og vere saa trott at jeg neten ikke klarte aa staa. Selvfolgelig var flyet en time forsinket, saa jeg maatte vente nesten to timer paa flyplassen. Det gjorde nesten vondt.

Med en gang jeg satte meg ned i flyet sovna jeg.

Kjorte i samme bil som noen gutter fra et annet hostel fra San Francisco til flyplassen, og en av dem satt ved siden av meg paa lyet. 20 minutter for vi skulle lande, spurte han:
-Where are you from?
-I'm from Norway.
- Kodder du? Det er jeg og!
-Seriost?!

Det var ganske goy. Forste nordmann jeg har mott paa reaisa mi.

I gaar(lordag) kom jeg altsaa til Seattle. Lynne, hennes sonn Silas og hennes mann Mike hentet meg paa flyplassen. De er veldig hyggelige mennesker, og jeg foler meg veldig velkommen og veldig hjemme her.

Etter litt mat og en blund dro vi for aa se en foss som her her i nerheten, som heter Snoqualmie falls. Vakkert!


Silas, Lynne and me.

I dag er det "Easter Sunday", saa jeg fikk "easter bascet" (i stede for paaskeegg). Var veldig koselig. Saa dro vi til kirka og spiste frokost der og var paa gudstjeneste. Naa skal vi snart til Shannon paa paaskemiddag.

I morgen drar jeg til Seaside.

English:

I enjoyed my last day and night in San Francisco. I didn't sleep at all the night before I left, so I was pretty tired when i came to Seattle. Not very good company for my nice relatives. But it got better after they fed me and put me too bed. Then we went to Snoqualmie falls, witch is SO beautiful! Today we went to eat breakfast at the church and to attend the service. Later we are going to easter dinner at Shannon's house.

BTW: It was beautiful weather yesterday.

Ingen kommentarer: