mandag 20. april 2009

En fryd for øye

Jeg mener det, på disse sidene kan jeg bli sittende å bare måpe i lange tider. Øyvind Ganesh Eknes er navnet. Et helt utrolig talent og en flott fyr. Det er ganske gøy å gå rundt i Moldes gater under Jazzfestivalen sammen med denne fyren + et kamera med ei ikke-direkte-lita linse. Me like.
Noen av bildene du kan finne her sier så mye mer enn hva ord kan beskrive. Det er når jeg ser slike bilder jeg får lyst til å bli fotograf, men blir litt trist når jeg innser det faktum, at sannsynligheten for at det skjer er meget liten. Men å se på Øyvinds bilder holder i lange baner for meg, så får jeg heller bare drive litt uskyldig fotografering med mitt
ikke-fullt-så-bra-kamera.
Bildet ovenfor heter Anemone Nemorosa, og er en av mine favoritter. Passer bra nå på våren også.

Ingen kommentarer: