søndag 26. april 2009

Jeg ble døpt


Lørdagskveld entret jeg Retiro for å bli døpt som Russ 2009. I mangel på bedre oppfinnelse vagte jeg russenavnet MartHe, det er ganske gøy for dem som skjønner den. I mitt hode er det ikke russetid før 1. mai, og derfor er det heller før da man skal være klar med navn, bokse og alt det der. Nå tror jeg at jeg har bestemt meg for hva jeg skal hete nemmelig. kommer tilbake til det ved en senere anledning.

På Retiro hadde folk allerede grillet kost se en stund. Russedåpen skulle begynne klokken 20:00, men begynte ikke før nermere 21:00. Det tok LANG tid å få døpt alle. Så det ble egetnlig litt kjedelig å vente på å få musikk slik at vi kunne begynne å danse. Men det ble. Jeg var helt utslitt og dro hjem i hall ett- tiden. Jeg merker jeg ikke har kondis til slik festing, men gøy var det.
God stemning
Perå!


I skrivende stund er det søndas ettermiddag. JEg har vært med å hjelpe til å rydde på Retiro. Palssen var rasert. Benker tent på og russebiler var ranet og ikke minst; søppel "all over the place", jeg skal ikke gå barbent der i sommer, det skal være sikkert. Av 300 russ var det ca 30 som møtte opp for å rydde. Det er for dårlig. Det er selvfølgelig også de som ikke har jort noe som er de som må rydde opp.



2 kommentarer:

benedicte sa...

uffda, hørt masse om hærverket, skikkelig teit!

men bra du e sånn godruss, som e mæ og hjelpe t MartHe!

Marthe sa...

haha!=)