torsdag 2. april 2009

Mange prosjekt


Jeg har en tendens til å ikke bare gjøre en ting om gangen. For øyeblikket holder jeg på med tre "syprosjekter". Jeg syr om en kjole, syr om ei strikka t- skjorte og hekler bikinioverdel (aner ikke hvordan jeg skal hjøre det, men jeg skal prøve;) Altså; jeg gidder ikke gjøre ferdig en ting av gangen, neida.... jeg må begynne på noe nytt. Må jo ikke la ideen gå fra meg sant...
Tror kanskje dette er en av mine utfordringer: Å gjøre ferdig en ting før jeg begynner på noe nytt.

3 kommentarer:

Åse-B sa...

skal sei!! masse prosjekt altså!

kos deg! alt vel i molde forresten? går d bra på krik?? når e siste trening før sommeren??

Marthe sa...

Alt e bra=9 krik går så d susa;) va nettop på oppdaltur no.. d va veldi kjekt å vellykka! siste trening i hallen bli vel litt uti mai. 12. mai tror i... etter d e d eksamen der.. men d bli vel kanskje nokka voleyball å utektiviteta etter det. når kjem du hjem?

Benedicte sa...

føler med deg! flinke du, lykke til:)