lørdag 25. april 2009

Hva skjer med meg?

Det er ikke lenge siden jeg frivillig, uten å bli spurt spylte veien ovenfor huset. I går rakte jeg sammen et tonn med mose (kanksje litt overdrevet, men det var hvert fall mye i volum) og i dag har jeg vasket hus. Må si jeg er litt stolt... igjen.... Jeg tror jeg skylder på våren jeg, den gjør meg liksom så glad. Det er gøy å gjøre det fint til sommeren. Etter husvasken gikk jeg opp i skogen og plukket hvitveis. Nå jeg var der oppe, følte jeg at jeg kunne høre at det spirte (ok, jeg innrømmer at det høres en smuleteit ut, men, men). I dag har vi også hengt opp hengekøya utenfor kjellerinngangen. Det er koselig det. Det er her ute jeg sitter nå faktisk. Hengekøya har blitt ganske blass i fargene, etter flere sommre med reg og sol har den på en måte bare lagt vekk litt farge, og heller valgt å fokusere på komfort. Det er digg å ligge her ute.


2 kommentarer:

ingeborg sa...

he oss hengt opp hengekøya? vilken fryd! gleda me t aa ligge i den paa mandag. hihi.

Marthe sa...

Jepp! D va heilt fantastisk=)