søndag 3. mai 2009

Ei helg i Trondheim:


Jeg fikk John Gudmund (som ikke liker kaffe) til å drikke en dobbel latté med irish, mot at jeg kjøpte en Cola til ham. *stolt* Jeg glemte å kjøpe Cola. Oops


Se, så fin André er!


John Gudmund kjøpte seg nye sko. Vans! Jeg er så stolt, noe jeg tror Emma (hans kone) også er!

Sommer betyr farger! Jeg kjøpte en kjole på Zara...

.... Sko til halv pris på Swag...

.... Glass til 40 kroner på IKEA (jeg kjøpte bare TO ting på IKEA, ER det mulig? det andre var et nytt "skjerfoppheng")....


... Penner på Åhléns...

...Og picknickpledd på Åhléns....
Hva jeg gjorde i Trondheim? Jo, nå skal du høre:
- Torsdag: Ankom bartebyen, fikk min kjære
- Fredag: våknet klokken 7 av at jeg var kvalm, og spydde hele dagen.
- Lørdag: Var sånn passe frisk, vi dro til byen. Var ikke helt i form, så jeg ville faktisk ikke på så mange butikker, jeg gikk bare gjennom Fretex, og det sier litt. MEN på slutten av dagen fikk jeg høre av min kjære at han var utslitt og at han hadde vært på altfor mange butikker. Dette kommer alldri til å gå bra! Vi var også på kino og vi møtte John Gudmund på Egon.
- Søndag: opp og stå, trist farvell og bussen hjem!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hehehe..
Gratulere ijæn trolle mitt =D
Du si itj d så vældi direkte at du har fått dæm "mann" liksom... Kjipt at du va dårli første dagen da =/

Benedicte sa...

DIN KJÆRE?!

Marthe sa...

nei, 3C, i fant liksom ikke heilt ut kossn i sku si d... så da blei d heller indirekte;)

Unknown sa...

Du skjønne d Marthe. D e enkelte som må ha d inn me t-sjei ;)