tirsdag 5. mai 2009

Er et minutt alltid et minutt?

Jeg er overbevist om at minuttene ikke alltid er like lange. Jeg er overbevist om at noen ganger er et minutt mye kortere enn vanlig og noen ganger er et minutt mye lengre enn vanlig! Det må være sånn. Noen ganger går tiden så fryktelig fort, og andre ganger går den fyktelig sakte. I går kveld for eksempel, gikk tiden fryktelig sakte for meg. Det er jo ikke en gang logisk, men tiden gikk altså fryktelig sakte når jeg skulle legge meg i går. I dag tidlig derimot, gikk tiden ikke sakte. Selv om jeg bare spiste et eple til frokost rakk jeg bare akkurat alt jeg skulle rekke før jeg måtte gå.


Tiden er merkelig. Ordtak: tiden strekker til for dem som bruker den, Den som bruker sin tid dårlig er den første til å klage over at den er for knapp, jajaja....

Ingen kommentarer: