lørdag 16. mai 2009

Nok en vakker dag!

fredag: På fredager slutter jeg på skolen klokken 13:15. Jeg og Einy avtalte at vi skulle dra på Roseby når hun var ferdig på skolen. Hun var ferdig 14:50 så jeg måtte finne på noe i mellomtiden. Jeg fant ut at jeg kunne besøke Kjetil. Så fikk jeg se den nye leiligheten hans også. Jeg køpte pistasjis, cola og jordbær. Det var veldig koselig å sitte ute i sola på verandaen hans å nyte utsikta utover fjorden (selv om misunnelsen var stor over alle de som var ute å kjørte båt på fjorden) med is og jordbær.


I tretiden dro jeg og hentet Einy å så dro vi på Roseby. Noen få innkjøp ble gjort, men ikke noe storhandel! Når va var ferdig på Roseby dro vi hjem til meg. Stekte pizza og koste oss ute i sola. Når det begynte å bli kveld bestemte vi oss for å dra ut en tur. Det var veldig koselig!











Det var veldig koselig å sitte å prate på Tangenten. Vi hadde begge mye å prate om.


Ingen kommentarer: