torsdag 28. mai 2009

Me like


Jeg liker...

  • Jeg liker å sende bilder til fremkalling. Det er alltid slik en glede å hente bildene. Alltid en slik liten kriblende følelse når en åpner pakken.
  • Jeg liker når lærern ikke kommer til timen, eller ringer og sier at hun ikke kommer, og vi kan ta fri. (egentlig hater jeg det, for det er så irriterende å dukke opp når vi ikke har time, men i dag var det greit)
  • Jeg liker lærere som er seg selv. Orginale personer som virkelig ikke bryr seg om hva andre tenker om dem. Jeg har to slike lærere, og digger det.


vet ikke helt hvorfor jeg valgte dette bilde, men jeg liker det også. Så da kan det vel få være med

2 kommentarer:

Benedicte - overkommelig.com sa...

jeg liker deg.

Marthe sa...

Jeg liker deg også! Gleder meg til det vi superkanskje skal i morgen=)