torsdag 7. mai 2009

Kanskje man ikke kan kjøpe lykke, men man kan kjøpe velvære

Karl kjøpte gavekort til Benedicte . Etter timen, kom hun på Sub Urban i lunsjen. Hun hadde hatt en fin fornøyelse, kan man si. Jeg sa til henne at hun skulle sende en melding til min kjære, så kanskje jeg også fikk en slik fin gave. Det gjorde hun, vi hadde det veldig gøy med å skrive meldingen, kan man si.


Jeg og kjæresten min, Joakim, har vært sammen en uke, han bor i Trondheim og jeg bor i Molde. Hadde ikke akkurat forventet at han gjorde noe med det tydelige hintet vi sendte ham, ikke med en gang vært fall.


MEN: i dag var jeg på jobb, jeg fikk en melding: Det venter en massajetime på deg hos Femina. Gjett om jeg ble glad. Noe så søtt. Haha! Hele situasjonen er j egentlig ganske gøy.


Jeg gleder meg veldig til 50 minutter med forsmak på himmelen!

5 kommentarer:

Benedicte sa...

vi e 2 stk lykketroll:D

Marita sa...

ååååh! dåkker e litt dust! kan dåkker ikke finne en dugende t me ååssåå? e å vil ha massasje jo!

ps: så vil e egentli ikje innrømm d, men d va gyselig søtt av joakim å spandere!

Marthe sa...

Du må ikke glemme at Karl å e gyselig søt da Marita=)

Benedicte - overkommelig.com sa...

karl kom på dt først:D hihihi:P

Marita, vi ska finne din prins!
Høyde, hårfarge, vekt, klee ?

Marita sa...

jatakk! ska vi sjå. 190 eller nåkka, kanskje ikje så veeeldig tynn?! litt mørkthår:D klea ekje vekti d vettu;)

klart d va søtt av karl....<3