onsdag 20. mai 2009

Har du?

Har du, din mor eller far, din bestemor eller bestefar gamle tekstiler? Duker, gardiner, sengetøy eller bare stoff...


Jeg har tidligere sagt at jeg liker gammelt stoff. Det gjør jeg fortsatt. Men nå har det seg slik at huset vårt er tømt. Det vil si, jeg har allerede tatt alt som er å ta av gammelt stoff, gamle gardiner, sengesett og klær. Så om du kommer over noe slikt så si gjerne i fra! Jeg tar i mot med glede (mammas skrekk kanskje... men, men), jeg kan til og med betale en slant, men ikke så veldig mye. Fattig student.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gamle tekstiler har jeg ikke. Dessverre. men kanskje jeg har noe annet du kan gjøre noe med:

INVITASJON

Ta en titt på bloggen min!
Du må tro at den er fin.
Dikt jeg skriver - livet om.
Kom og voks ved blikk og dom!

Benedicte - overkommelig.com sa...

aw. me like!