søndag 24. mai 2009

En glede

Det er alltid like koselig å få høre at noen leser bloggen min. Det vil si andre enn de som av og til kommenterer. Det fikk jeg vite i dag. "ja, jeg så det bloggen din". Utrolig gøy å høre, må jeg si! Det vil altså si, at man kan ha flere lesere enn man tror, for det er nemlig ikke alle som kommenterer. En glede!

En annen ting jeg gjorde i dag, som jeg er litt stolt av, var å gå en tur. Jeg bestemte meg for at jeg skulle gå en tur i skogen, siden jeg ikke fant ut hva jeg skulle lese på til norsk-eksamen som jeg har i morgen. Jeg la fra meg klokke, mobil og iPod hjemme og gikk i skogen. Jeg endte med å gå en meget lang tur faktisk. Det var så herlig. Å gå i den grønne, kvitrende skogen (det er teknisk sett fuglene som kvitrer, men...) og nyte roen man bare ikke kan unngå å kjenne når man går alene i skogen. Man kan gå i sitt eget tempo, snakke med seg selv (ja, jeg gjør faktisk der. Gjerne på engelsk) og snakke med Gud. Jeg har alltid likt skogen, men nå liker jeg den enda bedre! Jeg har funnet ut at jeg definitivt ikke kan bosette meg i en by. jeg må bo på landet. Må ha plass rundt meg. Men det trenger likevel ikke være langt fra byen, bare ikke i byen, jeg vil ha uteområde og skog.

1 kommentar:

Ingrid Aukan sa...

*skummelt* kommentargreia. snakke med seg sjøl på engelsk. gå tur.

jeg lurer på om du kan kikke inn i hodet mitt.

heihei. jeg kikket innom bloggen din, jeg. :D