mandag 11. mai 2009

For en vakker dag!

I dag er en fin dag!





I dag begynte jeg sent på skolen dvs 09.45. Jeg tok en buss som gjorde at jeg kom et kvarter for seint til gymmen, men jeg brydde meg ikke. Vi spillte fotball i gymmen. Haha! jeg er så dårlig i fotball, det er så ille at det blir gøy. Ganske slitsom gym egentlig, men det er jo bra.





I lunsjen gikk jeg til Ingrid Helene, siden hun bor midt mellom Træffhuset og skolen. Jeg liker Ingrid Helene.





Hos Ingrid Helene fikk jeg bekrefetet at to venner av oss har blitt kjærester. Det er bare fantastisk gøy. Så, jeg går egentlig bare å smiler =)





Jeg fikk tilbake nynorsktentamen i dag, og jeg fikk 4. Da har jeg fått tilbake 5 av 5 tentamener og jeg har fått 4 på 4 av dem. Jeg er så fornøyd jeg!





I dag er livet fint å leve!



(skal innrømme at jeg synes litt synd på min kjære, som har eksamen i dag... Glad i deg)