mandag 30. mars 2009

Ei fantastisk helg!


I helga var det KRIK- tur til oppdal. Vi var 13 som dro fra molde på fredag, none kom senere også. Vi kom fram til hytta og vi hadde en koseli kveld, bortsett fra en litt skummel hendelse på isen. Jeg og ei venninne skulle gå og spørre etter kasserolle, jeg hadde puttet på meg et par sko som var ca 5 nummer for store. Så hun foreslo at jeg skulle sitte på ryggen. Jeg hoppet opp og vi begynte å springe. Så går det opp for meg at det er is her og jeg sier. - Tenk om vi detter da. I det jeg har fullført setningen svever vi i lufta og vi lander på min rygg rett på isen. Hmm... Jeg slår pusten ut av meg, men holder samtidig på å få latterkrampe, det var jo ganske komisk at det skjedde i det jeg sa det. Det første jeg tenker er - Nå er helga ødelagt og jeg kan ikke kjøre til Trondheim i morra. Det andre jeg tenker er - Be for meg! Hun ber og vi flirer litt og siden det har jeg ikke kjent noenting!

Det var veldig godt å legge seg ned i min fantastike sovepose denne kvelden. Jeg elsker soveposen min!
Været har forresten vært helt fantastisk hele helga.


Ja, Ingrid Helene, Åse og jeg dro til Trondheim på lørdag, Frode satt også på. Jeg fordi jeg ikke kan stå på ski pga et dårlig kne, de to andre "kan" ikke stå på ski. Så vi kjørte til Trondheim og møtte noen venner og shoppet pittelitt. Faktisk! Det vare en dagstur til Trondheim, vi ville jo tilbake til de andre og ha en koselig kveld på hytta. Det ble det også=)


Jeg har funnet en av verdens kuleste butikker! Bess * Retro i Trondheim. Her er utsiden på butikken. Lover bra sant?



Inne... Fantastisk!



innover i butikken, enda mer fantastisk!


Denne dama reiser rundt i hele verden å kjøper retro ting. Utroli kult. Noe av det hun har er fra norske designere også. Det err litt dyrt for min lille lomme, men noe av dette er definitivt verdt det! Jeg kjøpte et smykke, en teboks og et skjerf. skal legge ut bilder av det senere.


Her er May Britt og Ingrid Helene dypt inne i Alias


Aliasgjengen. En kan jo lure på hva som foregår bak gardina.
På søndag skulle de andre i bakken igjen, men vi fire som ikke skulle det valgte å heller dra i svømmehallen, eller det såkallte badelandet. Her var det et stort svømmebasseng, ei sklie, et varmt velværebasseng, kjemevarmt boblebad og badstu. Dette var bare helt fantastisk!
Jeg har faktisk vært relativt sunn i helga, til meg og være. Jeg har for det meste spist gullerøtter og eple. Kjenner jeg er litt stolt.
Denne helga var bare helt fantastisk. Gud er god!

2 kommentarer:

Benedicte sa...

I SKA PÅ DEN BUTIKKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Marthe sa...

D ska du! Haha! du kjem t å digge den! I vill forresten være me;)