lørdag 14. mars 2009

Jeg kan faktisk bake







I dag feira Hanna og Daniel 4-års dagen sin. I den andledning spurte min kjære søster om jeg ikke kunne bake en gullerotkake, siden Daniel hadde ønsket seg nettop det. Gullerotkake er faktisk min spesialitet *stolt* (min andre søsters oppskrift) Gullerotkake er også min favorittkake, jeg liker ikke så godt bløtkake og sånn "kremgreier".
Så, nå må jeg bare legge ut bilder for å bevise at jeg faktisk kan bake noe helt fra bunnen av og ikke bare fra "ferdigposer".
Om kaka ble god? ja... var mange av "de voksne" i barneselskapet som sa at den var veldig GOD. Man må jo nesten stole på "de voksne", de har tross alt "vært ute en vinternatt før" (bakt en kake altså), så de er pålitelige dommere.
For øverig, var det en veldig koseli bursdag. Hanna og Daniel er to av mine nydelige tantebarn, tvillinger. Etter at alle hadde gått var det bare forelderene til den ene gjesten som var igjen, syntes det var litt morsomt, for gjesten gikk.... (sannheten er at de var naboene/gode venner)
Bursdagsbarna var veldig fornøyde de også. Sukkeret fra det fiskede godteriet var riktignok skyld i, til tider hypre tilstander, men det er da vel slik det skal være.
På toppen av det hele var været helt nydelig i dag! Jeg bare elsker våren. Det er så vanntvittig godt å kjenne sola varme og gå på verandaen uten sko. LYKKE!

Ingen kommentarer: