tirsdag 24. mars 2009

En vakker dag!





I dag var humøret på topp. I det jeg dro opp rullgardinene mine, skinte sola inn vinduet mitt... det er lykke det. Dagen blir rett og slett så mye bedre når sola deler sin tilstedeværelse med oss.



Antrekket i dag ble grått og svart, med røde detaljer; sko, belte og smykke. Smykket lagde jeg faktisk i går kveld, slik at det matchet.

































Et sikkert vårtegn er det, når folk begynner å sitte i trappa utenfor skolen. I dag var det ekstra fantastisk å sitte der og kjenne sola varme de bleke vinterkinna, siden det var første gangen i år. Det er vår! I dag var det til og med en so satt og spilte gitar, og småsang litt bak oss. Dette gjorde at sommerfølelsen meldte sin ankomst, og den sier jeg virkelig ikke nei takk til!











Jeg og Trude







Jeg liker å ta bilde av føtter...
Og etter en god middag, KRIK- trening, en dusj og en kopp te er denne fine dagen over.

2 kommentarer:

Lars Tore sa...

det som er utrolig stilig, var at jeg våkna i supert humør åså i dag:D:D:D:D:D

Marthe sa...

Fantastisk=)