mandag 30. mars 2009

Svingskjørt


Har alltid hatt lyst på et svinskjørt. Et skjørt som bare blafrer når jeg snurrer rundt.


Jeg har tidligere laget ett innleg om at jeg kjøpte noe stoff på et lagerutsalg. Dette stoffet er ett av de. Jeg fikk plutselig lyst å lage mitt drømmeskjørt, og satte i gang. Jeg har til og md puttet inn glidelås, dette er første gang jeg syr glidelås i noe... kremt... litt lat kanskje. Resultatet er jeg meget fornøyd med. Gleder meg til en anledning til å bruke dette!

6 kommentarer:

Benedicte sa...

NYDLELIG!!!!

Vil du sy brudekjolen min?

Marthe sa...

hadde i visst kossn i jør d... så kanskje;) men d jør i ikke:p

Benedicte sa...

joda! ta ei gardin og begynn å øv:D str. 38;)

Marthe sa...

HAHAHA! da må du bo me me da, sånn at i kan bruke d som "Dukke" :p

Paul sa...

jeg blir til stadighet imponert over dine sy-ferdigheter! Jeg har noen klær som skulle hatt seg en liten spitt-shine.. du tar oppdraget du? ;)

Marthe sa...

ja, Paul... spørs hva det er og om du er kresen... er nemmelig ikke så flink som det ser ut til. derfor jeg ikke tar nærbilder;)