søndag 8. mars 2009

Kirkebakken

På Lørdag skulle i egentli på konsert på Sub Urban, men i skulle ta me en tur t Ingrid først, så sku vi gå ned i lag liksom.... funka dårli. Ingrid, ja INGRID, holdt på å lage mat, dvs d va ikke mykji hjelp i dem 3 andre som va der. Mannfolk! "Kossn veit æ at d ikkje koke over da?". Maten blei ferdi å go, men vi rakk ikke nokka konsert. Men d blei for all del en fin kveld alikavel=D sant ja? Ingeborg fortell historie. Det va en gang..........

Paul me SJOKOLADE! Freia makes the evening perfect

Sofakos!
(Paul, Lars Tore, Ingrid å Håkon AKA vaktmester)


Ingrid prøve så godt ho kan å smile, men sannheten e at ho e ganske redd, for d som ikke vises på det bilde her e nemmeli at Paul e veldi skummel!





Emm.... ja. På vei ned t byen.

9 kommentarer:

Paul sa...

hehe.. jaja.. Skuffet over at du påstår at vi ikke deltok i matlagingen! Og "hvordan vet jeg når det koker over", var det jo ingen av oss som sa! Dette er sverting Marthe.. humbug KVINNE! :P Du leder folk inn i mørket! :P

Lars Tore sa...

jeg kan godt inrømme at jeg ikke deltok i matlagingen, men det er rett å slett for at jeg og matlagging ikke hører sammen! si fra når komfyrern ikke virker! det er mer for meg!

Paul sa...

hehe.. ikke helt enig i den første, ganske enkelt fordi at jeg vet at han kan om han vil ;) Derimot det siste kan jeg lett skrive under på.. Komfyrfix kan han! :D

Marthe sa...

hahaha! jo, Paul, d va en av dokker som sa d... lure på om d va Håkon som sa nokka i den dur... men når sant ska sies så deltok dokker jo på andre måta t at kvelden blei bra da=)

ska huske å si fra når komfyren blr ødelagt Lars Tore, virkeli!

i hadde en bra kveld, håpe dokker hadde d å!

Marthe sa...

å, Paul: viss du ikke fikk me d at i svarte på kommentaren din på et anna innlegg så kan i jør d no.. : i ska t Fredtun i larvik t høsten=) ikke høgtun alså....

Lars Tore sa...

altså, du trenge ikke si fra til mej nor komfyren klikka, si fra til kem som helst som kan fikse komfyra:P

Marthe sa...

morsomst om du jør d da:p

Lars Tore sa...

naaa:P spørs for kem det da:P å ka som e feil:P

Benedicte sa...

såg koslig ut:)